2015. október 11., vasárnap

Bevezető

Van egy 1999-es Mondeom (kombi MK2 Ghia felszereltségű, 2.0l-es ZETEC motorral) és bár nem vagyok autószerelő, illetve semmilyen komolyabb gépész végzettségem sincsen (legfeljebb a mechatronikai technikusimat lehet ide sorolni), mégis szeretem azokat a dolgokat én megcsinálni, amelyeket úgy érzem képes vagyok. Ezért ne várjatok komoly szereléseket, inkább az apróságokra próbálom helyezni a hangsúlyt. Olyan dolgokra, amelyet nem nagyon találtam meg a neten, valószínűleg azért, mert mások számára evidens, de aki csak hangszórócsere szinten szereli az autóját, annak nem egyértelmű. Bár, pont az első leírás kivételes lesz, mert egy ilyen feladatnál kicsit komolyabbal fogok kezdeni, ugyanis friss az élmény, ki akarom írni magamból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése